Imposante conversiestijging dankzij relevante e-mailcampagnes

Kees Smit Tuinmeubelen

Stel: u heeft een goed beeld van uw doelgroep(en) en stuurt daardoor op content die zoveel mogelijk aansluit. Uw e-mailcampagnes zijn gepersonaliseerd en worden in de basis goed ontvangen. Maar toch vraagt u zich af of verbeterslagen mogelijk zijn. Wat zou u doen? Ons antwoord op deze vraag: breng de huidige klantkennis in kaart, vul missende klantinformatie aan en kijk met een frisse blik naar klantsegmentatie. Omdat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, hebben wij hier voor Kees Smit Tuinmeubelen concreet invulling aan gegeven.

Vraag nu de case aan!

Wilt u weten hoe de landelijke segmentatie data en klantsegmentatie gezorgd hebben voor een helderder beeld van klantgroepen en hoe zij hierdoor relevanter met hen communiceert? Vraag nu de case aan en kom er alles over te weten. Na het achterlaten van uw gegevens ontvangt u de case per e-mail. 

Meer cases