Partnerships en succesvolle campagnes dankzij klantinzicht

ID&T

Stel: u heeft klantdata met informatie over de interesses van fans op basis van het aankoopgedrag van tickets, maar mist socio-demografische inzichten en informatie over (o.a.) het mediagebruik, de vrijetijdsbesteding en de levensstijl. Hierdoor mist u belangrijke inzichten en bent u niet in staat uw evenementen en sponsoren af te stemmen op de wensen en behoeften van de doelgroepen waardoor het lastig is (nieuwe) generaties te bereiken en te binden. Om deze uitdagingen aan te gaan en activaties op maat aan te kunnen bieden hebben wij ID&T geholpen met onze segmentatie data. 

 

Vraag nu de case aan!

Wilt u weten hoe de segmentatie data van GeoMarktprofiel heeft gezorgd voor waardevolle inzichten en zij hierdoor nieuwe partners en sponsoren verbinden aan evenemten?

Vraag nu de case aan en kom er alles over te weten. Na het achterlaten van uw gegevens ontvangt u de case per e-mail.

Meer cases